تاریخ ساخت:2017

نویسنده:T.m.D

تعداد صفحات:--

ژانر:عاشقانه-فانتزی-تاریخی



در باره این رمان:
این رمان  یک رمان بسیار زیبا و دارای فضایی بسیار مجذوب کننده که مخاطب را به سرعت مجذوب خود میکند.
ابعاد رمان از  افکار نمایشی و از فضایی کلاسیک و تاریخی برخوردار است که رمان در یک دوره کاملا دور نسبتا نه صد سال قبل میباشد و اشخاص و اسامی و مکان ها کاملا واقعی و برگرفته از تاریخچه ایران باستان میباشد.
داستان هیچ گونه منبع حقیقی ندارد و هیچ صحت صحنه ای از چگونگی زمان باستان در ان وجود ندارد.رمان کاملا ساخته شده ذهن است و در مورد شخصی که دچار بهران زمانی میشود،میباشد.
نکته بسیار مهم:این داستان از والد شخصیت داستان شروع میشود و لازم به ذکر است که شخصیت اصلی داستان در قصمت های اول رمان،وارد داستان نمیشود.
خلاصه ای از رمان:
مردی به نام اروکو که دارای گذشته ای بسیار عجیب که ابتدا ماجرا از پدر او شروع شد.پدر او مردی بسیار مغرور و نافرمان بود که به دست سرنوشت عاشق زنی شد که هیچگاه ان دو به هم نمیرسیدند.اما در این میان او به همراه ان دختر شهر را ترک کرده و زندگیی را شکل میگیرند که بعدها صاحب فرزندی میشوند.
طولی نمیکشد که والدین کودک به دست سرنوشت ان کودک بیچاره را تنها با دنیای بی رحم تنها میگذارند تا اینکه زوج پیری کودک را یافته و نام او را آروکو بر نام پدرش قرار میدهند.
اروکوی کوچک به سن نوجوانی با دختری اشنا میشود د بعد از چندین سال در دیدار دوباره او عاشق او میشود.اما در این میان سرنوشت او از سرنوشت پدرش بسیار بدتر بود و باید این سرنوشت را شکست میداد....
 
مطالعه رمان به صورت آنلاین است،لطفا جهت ادامه و مطالعه بر روی بخش های موجود کلیک کنید.